CATALOG PIESE AUTO
Selecteaza masina
cauta cod sau denumire
Produse universale
PRODUSE ORIGINALE
Produse promotionale
Denumire
Convertor presiune, esapament
Cod articol
555194
Producator:
ERA
Unitate de impachetare:
1
Numar conexiuni
2
Mod de operare
electro-pneumatic
copy
CODURI OE: |
NISSAN 14956-00Q0C 14956-JD70A 14956-BC41A 14956-BC40A 14956-BC400 14956-00QAL 14956-00Q0H 14956-00Q0G RENAULT 82 00 625 684 82 00 575 400 82 00 201 099 |
Utilizat la:
- NISSAN » MICRA III (K12) » 1.5 dCi
- NISSAN » MICRA III (K12) » 1.5 dCi
- NISSAN » MICRA III (K12) » 1.5 dCi
- NISSAN » MICRA III (K12) » 1.5 dCi
- NISSAN » NOTE (E11) » 1.5 dCi
- NISSAN » NOTE (E11) » 1.5 dCi
- NISSAN » NOTE (E11) » 1.5 dCi
- NISSAN » NV200 caroserie » 1.5 dci
- NISSAN » NV200 caroserie » 1.5 dci
- NISSAN » NV200 caroserie » 1.5 dci
- NISSAN » NV200 EVALIA » 1.5 dci
- NISSAN » NV200 EVALIA » 1.5 dci
- NISSAN » NV200 EVALIA » 1.5 dci
- NISSAN » QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) » 2.0 dCi
- NISSAN » QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) » 2.0 dCi tractiune integrala
- NISSAN » X-TRAIL (T31) » 2.0 dCi
- NISSAN » X-TRAIL (T31) » 2.0 dCi
- NISSAN » X-TRAIL (T31) » 2.0 dCi FWD
- RENAULT » ESPACE IV (JK0/1_) » 2.0 dCi (JK01, JK02, JK1J, JK1K)
- RENAULT » ESPACE IV (JK0/1_) » 2.0 dCi (JK03, JK04)
- RENAULT » GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) » 2.0 dCi (JM1K)
- RENAULT » KOLEOS (HY_) » 2.0 dCi (HY0B)
- RENAULT » KOLEOS (HY_) » 2.0 dCi (HY0K)
- RENAULT » KOLEOS (HY_) » 2.0 dCi 4x4 (HY0B)
- RENAULT » KOLEOS (HY_) » 2.0 dCi 4x4 (HY0K)
- RENAULT » LAGUNA cupe (DT0/1) » 2.0 dCi (DT01, DT09, DT12, DT1D)
- RENAULT » LAGUNA cupe (DT0/1) » 2.0 dCi (DT1M)
- RENAULT » LAGUNA II (BG0/1_) » 2.0 dCi (BG14, BG1S)
- RENAULT » LAGUNA II (BG0/1_) » 2.0 dCi (BG1T)
- RENAULT » LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) » 2.0 dCi (KG1S)
- RENAULT » LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) » 2.0 dCi (KG1T)
- RENAULT » LAGUNA III (BT0/1) » 2.0 dCi (BT01, BT09, BT12, BT1S)
- RENAULT » LAGUNA III (BT0/1) » 2.0 dCi (BT08, BT0K, BT0J, BT14, BT1A, BT1D)
- RENAULT » LAGUNA III (BT0/1) » 2.0 dCi (BT0M, BT0N, BT19)
- RENAULT » LAGUNA III (BT0/1) » 2.0 dCi GT (BT1E, BT1N)
- RENAULT » LAGUNA III Grandtour (KT0/1) » 2.0 dCi (KT01, KT08, KT0K, KT0J, KT1A, KT1D)
- RENAULT » LAGUNA III Grandtour (KT0/1) » 2.0 dCi (KT01, KT09, KT12, KT1S)
- RENAULT » LAGUNA III Grandtour (KT0/1) » 2.0 dCi (KT0M, KT0N, KT19)
- RENAULT » LAGUNA III Grandtour (KT0/1) » 2.0 dCi GT (KT11, KT1E, KT1N)
- RENAULT » MASTER III caroserie (FV) » 2.3 dCi FWD (FV0A, FV0B, FV0G, FV0K)
- RENAULT » MASTER III caroserie (FV) » 2.3 dCi FWD (FV0C, FV0D)
- RENAULT » MASTER III caroserie (FV) » 2.3 dCi [RWD] (FV0C, FV0D, FV0H, FV0J)
- RENAULT » MASTER III platou / sasiu (EV, HV, UV) » 2.3 dCi FWD (EV0A, EV0B, HV0A, HV0B, HV0G, UV0A, UV0B, UV0G)
- RENAULT » MASTER III platou / sasiu (EV, HV, UV) » 2.3 dCi FWD (EV0C, EV0D, EV0J, HV0C, HV0D, HV0H, HV0J...)
- RENAULT » MASTER III platou / sasiu (EV, HV, UV) » 2.3 dCi [RWD] (HV0C, HV0D, UV0C, UV0D, UV0H, UV0J)
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 2.0 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 2.0 dCi (BM1K, CM1K)
- RENAULT » MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) » 2.0 dCi
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 2.0 dCi
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 2.0 dCi (JM1K)
- RENAULT » VEL SATIS (BJ0_) » 2.0 dCi (BJ03)
- RENAULT » VEL SATIS (BJ0_) » 2.0 dCi (BJ03, BJ0B)
Articole asemanatoare:
- Convertor de presiune, turbocompresor - PIERBURG
- Convertor presiune - SIDAT
- Convertor presiune - MEAT & DORIA
- Convertor presiune - HOFFER
- Convertor presiune - FISPA
- Convertor de presiune, turbocompresor - PIERBURG
- Convertor presiune, esapament - SIDAT
- Convertor presiune, esapament - MEAT & DORIA
- Convertor presiune, esapament - HOFFER
- Convertor de presiune, turbocompresor - ACI - AVESA
- Convertor presiune, esapament - FISPA
- Convertor de presiune, turbocompresor - VEMO
- Convertor de presiune, turbocompresor - PIERBURG
- Convertor presiune, esapament - ACI - AVESA
cos de cumparaturi
Cosul este gol.

for facebook
Ultimele cautari
Sfaturi practice
Importanța amortizoarelor
Astăzi, rolul amortizoarelor nu este pe deplin înţeles. Mulţi şoferi, responsabili pentru întreţinerea maşinii, nu sunt conştienţi de funcţia lor şi nici cât de des ar trebui înlocuite.
Un studiu efectuat în Germania privind amortizoarele a determinat câteva concluzii interesante. Prima dintre ele ar fi, conform datelor strânse de la atelierele germane, că, în medie 50% dintre autoturismele verificate rulau cu amortizoarele în stare proastă. Datorită stării drumurilor, în Romania procentajul ar fi cu siguranță mult mai mare.
Importanța sistemului de climatizare
Pe vreme caniculară sau geroasă, climatizarea asigură un confort sporit, filtrează particulele de praf și polen, însă pentru o funcționare optimă este nevoie de o vizită la un centru specializat.
Cum ne dăm seama că sistemul de climatizare nu funcționează corespunzător? În general, ne confruntăm cu următoarele consecințe.