CATALOG PIESE AUTO
Selecteaza masina
cauta cod sau denumire
Produse universale
PRODUSE ORIGINALE
Produse promotionale

 

CUM CUMPĂR?

 

Identificarea produsului dorit

 

Există 3 modalități de identitificare a produsului dorit în funcție de produsul dorit și de informațiile pe care le aveți la îndemână.

 

1.    Identificarea pieselor în ”CATALOG PIESE AUTO” -  navigarea este de tip arbore, piesele de schimb fiind impărțite logic în categorii și subcategorii; alegeți autovehiculul, respectiv modelul pentru care doriți piesa, urmărind categoria și subcategoria în care se încadrează piesa dorită.

 

2.    Identificarea produselor după cod sau denumire dacă aveți aceste informații tastați una dintre cele două în”CAUTĂ COD SAU DENUMIRE”.

 

3.    Identificarea ”PRODUSELOR UNIVERSALE” se face în arborele special creat dacă produsul căutat se încadrează în una dintre categorii.

 

4.    Identificarea de produse originale – aici accesați ”PRODUSE ORIGINALE” și faceți căutarea doar după codul original de fabricant. În această categorie veți regăsi doar piese originale, respectiv de prim montaj și pe care nu le puteți identifica decât dacă aveți codul original sau dacă faceți o cerere către operatorii noștri oferind toate datele necesare de identificare, respectiv cel puțin seria de șasiu a autovehiculului.

 

Modalități de comandă

 

1.    Comanda telefonică

Sunați la 0754 051051 sau 0230 516711 int. 105  unde aveți la dispoziție un call-center specializat. Aici veți fi ajutat să identificați piesa dorită, veți primi informații despre preț și livrare și în final veți putea comanda.

 

2.    Comanda ON LINE – prin intermediul site-ului

Puteți vizualiza produse și prețuri fără a crea un cont, însă pentru lansarea unei comenzi este necesară crearea unui cont.

 

CONT conține următoarele:

-          ”COMENZI” - aici aveți evidența comenzilor pe care le-ați făcut și tot aici puteți urmări starea acestora, respectiv stadiul de procesare;

-          ”DATE  FACTURARE/ SETĂRI” -  aici introduceti o singură data datele dumneavoastră care se vor autocompleta la fiecare cerere de ofertă sau comandă;

-          ”MAȘINI PARCATE” - aici puteți înscrie mai multe mașini cu datele aferente pentru care vă va fi mult mai ușor să faceți diferite cereri de ofertă;

-          ”ARTICOLE FAVORITE” - aici veți ”stoca” articolele dumneavoastră favorite fără a mai fi necesară o nouă căutare.

 

Pași pentru efectuarea comenzii on line

 

1.    Identificați produsul dorit și apăsați ADAUGĂ ÎN COȘ dacă produsul este în stoc; dacă produsul nu este pe stoc apăsați CERE OFERTĂ DE PREȚ, iar operatorul nostru vă va trasnmite în cel mai scurt timp un preț și un termen de livrare.

 

2.    Adăugați cantitatea și apăsați butonul CUMPĂRĂ pentru continuarea operațiunii; acum vă vor apărea în modulul din dreapta COȘ CUMPĂRĂTURI numărul de articole și totalul de plată.

 

3.    Pentru a continua, apăsați în COȘ CUMPĂRĂTURI butonul VEZI COȘUL; aici puteți actualiza cantitățile, goli coșul, trimite comanda sau vă puteți întoarce pentru  mai adauga articole.

 

4.    Pentru a continua achiziția apăsați TRIMITE COMANDA moment în care veți fi interogat dacă aveți cont sau nu; dacă aveți, intoduceți adresa de e-mail și parola în câmpurile afișate, iar dacă nu aveți apăsați pe NU AM CONT și completați câmpurile pentru a crea unul.

 

5.    Pentru finalizarea comenzii apăsați TRIMITE; după apăsarea acestui buton veți putea vizualiza in contul dumneavoastră la rubrica ”COMENZI” statusul comenzii dumneavoastră.

 

6.    După finalizarea comenzii on line veți fi contactat telefonic de către opratorul nostru pentru confirmarea comenzii și stabilirea detaliilor. După confirmarea comenzii veți primi o factură proforma care va conține costurile totale, respectiv valoarea produselor și costul transportului.

 

7.    Dacă ați optat pentru plata prin  transfer bancar, procedați cât mai curand la plata facturii proforme întrucât abia după intrarea valorii în contul nostru vom expedia produsele către dumneavoastră. Dacă aveți posibilitatea, vă recomandăm să trimiteți o copie a dovezii plății pe e-mail.

 

Modalități de plată

 

Pentru comenzile peste 499 RON cu TVA, transportul se va face GRATUIT!

 

 

1.   Plata ramburs - plătiți la livrare atât valoarea coletului, cât și valoarea transportului în baza documentelor puse la dispoziție de reprezentantul firmei de curierat. Acesta vă va elibera o chitanță pe care vă rugăm să o păstrați întrucât va fi nevoie de aceasta în cazul unui eventul retur sau caz de garanție.

 

2.   Plata prin transfer bancar - plătiți valoarea coletului și transportului în baza facturii proforme primite înainte de expedierea coletului.

Date necesare transferului bancar:

Nume beneficiar: SC ADRIA SRL

Banca: CREDIT EUROPE BANK Suceava

IBAN: RO98FNNB004602431992RO01

 

IMPORTANT

În unele cazuri, respectiv când produsul comandat NU se află în stocurile furnizorilor noștri și produsul reprezintă o comandă specială, este necesară achitarea unui avans care poate fi între 30% și 100% din valoarea produsului. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul despre acest fapt imediat după recepționarea comenzii. Avansul va fi achitat în baza unei facturi proforma de avans în unul din conturile Vânzătorului. Lansarea efectivă a comenzii se va face din momentul intrării avansului în contul Vânzătorului, moment din care se calculează termenul de livrare prezentat de către Vânzător în ofertă.