CATALOG PIESE AUTO
Selecteaza masina
cauta cod sau denumire
Produse universale
PRODUSE ORIGINALE
Produse promotionale
Denumire
Suport, sistem de esapament
Cod articol
99.1317
Producator:
ASSO
Unitate de impachetare:
1
Putere motor [kW]
100kW
Material
cauciuc
Numar bucati necesare
1
Utilizat la:
- CITROËN » C4 (LC_) » 1.4 16V
- CITROËN » C4 (LC_) » 1.6 16V
- CITROËN » C4 (LC_) » 1.6 HDi
- CITROËN » C4 (LC_) » 1.6 HDi
- CITROËN » C4 (LC_) » 2.0 16V
- CITROËN » C4 (LC_) » 2.0 16V
- CITROËN » C4 (LC_) » 2.0 HDi
- CITROËN » C4 cupe (LA_) » 1.4 16V
- CITROËN » C4 cupe (LA_) » 1.6 16V
- CITROËN » C4 cupe (LA_) » 1.6 HDi
- CITROËN » C4 cupe (LA_) » 1.6 HDi
- CITROËN » C4 cupe (LA_) » 2.0 16V
- CITROËN » C4 cupe (LA_) » 2.0 HDi
- CITROËN » C5 (DC_) » 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE)
- CITROËN » C5 (DC_) » 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF)
- CITROËN » C5 (DC_) » 2.0 HDi (DCRHYB)
- CITROËN » C5 (DC_) » 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE)
- CITROËN » C5 (DC_) » 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE)
- CITROËN » C5 (RC_) » 1.6 HDi (RC8HZB)
- CITROËN » C5 (RC_) » 1.8 16V (RC6FZB)
- CITROËN » C5 (RC_) » 2.0 HDi (RCRHRH)
- CITROËN » C5 (RC_) » 2.2 HDi (RC4HXE)
- CITROËN » C5 Break (DE_) » 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE)
- CITROËN » C5 Break (DE_) » 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC)
- CITROËN » C5 Break (DE_) » 2.0 HDi
- CITROËN » C5 Break (DE_) » 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE)
- CITROËN » C5 Break (DE_) » 2.0 HDi (DERHYB)
- CITROËN » C5 Break (DE_) » 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE)
- CITROËN » C5 Break (RE_) » 1.6 HDi (RE8HZB)
- CITROËN » C5 Break (RE_) » 1.8 16V (RE6FZB)
- CITROËN » C5 Break (RE_) » 2.0 HDi (RERHRH)
- CITROËN » C5 Break (RE_) » 2.2 HDi (RE4HXE)
- GINAF » X-Series » 3238
- GINAF » X-Series » 3238
- GINAF » X-Series » 3238
- IVECO » EuroCargo » 130 E 23
- MAN » F 90 » 19.322 FAK
- MAN » F 90 » 19.332 F,19.332 FL,19.332 FLL
- MAN » F 90 » 19.362 FAK
- MAN » F 90 » 19.362 FK
- MAN » F 90 Unterflur » 19.322 U, 19.322 UL, 19.322 ULL
- OPEL » ASTRA F (56_, 57_) » 1.7 TD
- OPEL » ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) » 1.7 TD
- PEUGEOT » 307 (3A/C) » 1.4 16V
- PEUGEOT » 307 (3A/C) » 1.6 16V
- PEUGEOT » 307 (3A/C) » 1.6 HDi
- PEUGEOT » 307 (3A/C) » 1.6 HDi 110
- PEUGEOT » 307 (3A/C) » 2.0 16V
- PEUGEOT » 307 (3A/C) » 2.0 HDi 110
- PEUGEOT » 307 (3A/C) » 2.0 HDi 135
- PEUGEOT » 307 Break (3E) » 1.4
- PEUGEOT » 307 Break (3E) » 1.4 16V
- PEUGEOT » 307 Break (3E) » 1.6 HDi
- PEUGEOT » 307 Break (3E) » 1.6 HDi 110
- PEUGEOT » 307 Break (3E) » 2.0 HDi 135
- PEUGEOT » 307 Break (3E) » 2.0 HDI 90
- PEUGEOT » 307 CC (3B) » 1.6 16V
- PEUGEOT » 307 CC (3B) » 2.0 16V
- PEUGEOT » 307 CC (3B) » 2.0 HDi 135
- PEUGEOT » 307 SW (3H) » 1.4
- PEUGEOT » 307 SW (3H) » 1.4 16V
- PEUGEOT » 307 SW (3H) » 1.6 HDI 110
- PEUGEOT » 307 SW (3H) » 1.6 HDI 90
- PEUGEOT » 307 SW (3H) » 2.0 HDi 135
- PEUGEOT » 307 SW (3H) » 2.0 HDI 90
- SCANIA » 3 - series » 143 M/450
Articole asemanatoare:
- tampon cauciuc,amortizor esapament - KRAFT AUTOMOTIVE
- Suport, toba esapament - JP GROUP
- Suport, toba esapament - QUINTON HAZELL
- Suport, toba esapament - QUINTON HAZELL
- tampon cauciuc,amortizor esapament - BOSAL
- Suport, sistem de esapament - MALÒ
- tampon cauciuc,amortizor esapament - ORIGINAL IMPERIUM
- Banda cauciuc, sistem de esapament - VENEPORTE
- Suport, sistem de esapament - FA1
- Banda cauciuc, sistem de esapament - FENNO
- Suport, toba esapament - KLARIUS
- Suport, sistem de esapament - SIGAM
- tampon cauciuc,amortizor esapament - 3RG
- tampon cauciuc,amortizor esapament - Metalcaucho
- tampon cauciuc,amortizor esapament - STC
- Suport, toba esapament - HJS
- tampon cauciuc,amortizor esapament - MTS
- Suport, sistem de esapament - CAUTEX
- tampon cauciuc,amortizor esapament - Metalcaucho
- tampon cauciuc,amortizor esapament - STC
- Suport, toba esapament - ERNST
- tampon cauciuc,amortizor esapament - SASIC
cos de cumparaturi
Cosul este gol.

for facebook
Ultimele cautari
Sfaturi practice
Importanța amortizoarelor
Astăzi, rolul amortizoarelor nu este pe deplin înţeles. Mulţi şoferi, responsabili pentru întreţinerea maşinii, nu sunt conştienţi de funcţia lor şi nici cât de des ar trebui înlocuite.
Un studiu efectuat în Germania privind amortizoarele a determinat câteva concluzii interesante. Prima dintre ele ar fi, conform datelor strânse de la atelierele germane, că, în medie 50% dintre autoturismele verificate rulau cu amortizoarele în stare proastă. Datorită stării drumurilor, în Romania procentajul ar fi cu siguranță mult mai mare.
Importanța sistemului de climatizare
Pe vreme caniculară sau geroasă, climatizarea asigură un confort sporit, filtrează particulele de praf și polen, însă pentru o funcționare optimă este nevoie de o vizită la un centru specializat.
Cum ne dăm seama că sistemul de climatizare nu funcționează corespunzător? În general, ne confruntăm cu următoarele consecințe.