CATALOG PIESE AUTO
Selecteaza masina
cauta cod sau denumire
Produse universale
PRODUSE ORIGINALE
Produse promotionale
Denumire
Senzor impulsuri, arbore cotit / Senzor turatie, cutie de viteza manuala
Cod articol
0902210
Producator:
METZGER
Unitate de impachetare:
1
Numar poli
2pol
Tip senzor
inductiv
Culoare carcasa
negru
Forma carcasa stecher
Unghiular
copy
CODURI OE: |
NISSAN 23731-BC41A 23750-00Q0B RENAULT 8200 691 795 8200 434 068 8200 373 588 8200 187 804 |
Utilizat la:
- DACIA » DUSTER » 1.5 dCi
- DACIA » LOGAN (LS_) » 1.5 dCi (LS0K)
- DACIA » LOGAN (LS_) » 1.5 dCi (LS0W)
- DACIA » LOGAN MCV (KS_) » 1.5 dCi (KS0K)
- DACIA » LOGAN MCV (KS_) » 1.5 dCi (KS0W)
- NISSAN » KUBISTAR (X76) » 1.5 dCi
- NISSAN » KUBISTAR (X76) » 1.5 dCi
- NISSAN » KUBISTAR (X76) » 1.5 dCi 70
- NISSAN » KUBISTAR (X76) » 1.5 dCi 85
- NISSAN » MICRA III (K12) » 1.5 dCi
- NISSAN » MICRA III (K12) » 1.5 dCi
- NISSAN » NOTE (E11) » 1.5 dCi
- NISSAN » NOTE (E11) » 1.5 dCi
- NISSAN » QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) » 1.5 dCi
- NISSAN » TIIDA hatchback (C11X) » 1.5 dCi
- NISSAN » TIIDA limuzina (SC11X) » 1.5 dCi
- RENAULT » CLIO Grandtour (KR0/1_) » 1.5 dCi (KR0F)
- RENAULT » CLIO Grandtour (KR0/1_) » 1.5 dCi (KR0G)
- RENAULT » CLIO Grandtour (KR0/1_) » 1.5 dCi (KR0H)
- RENAULT » CLIO Grandtour (KR0/1_) » 1.5 dCi (KR1C, KR1N)
- RENAULT » CLIO III (BR0/1, CR0/1) » 1.5 dCi (BR0H, CR0H)
- RENAULT » CLIO III (BR0/1, CR0/1) » 1.5 dCi (BR17, CR17)
- RENAULT » CLIO III (BR0/1, CR0/1) » 1.5 dCi (C/BR1G)
- RENAULT » GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM02, JM13)
- RENAULT » KANGOO / GRAND KANGOO (KW0/1_) » 1.5 dCi (KW0B)
- RENAULT » KANGOO / GRAND KANGOO (KW0/1_) » 1.5 dCi (KW0C, KW0F)
- RENAULT » KANGOO Express (FW0/1_) » 1.5 dCi (FW0F)
- RENAULT » KANGOO Express (FW0/1_) » 1.5 dCi 85 (FW0A, FW0B)
- RENAULT » LAGUNA III (BT0/1) » 1.5 dCi (BT00, BT0A, BT0T, BT1J)
- RENAULT » LAGUNA III Grandtour (KT0/1) » 1.5 dCi (KT0A)
- RENAULT » LOGAN (LS_) » 1.5 dCi
- RENAULT » LOGAN combi (KS_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi (KM13)
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi (KM16, KM1E)
- RENAULT » MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) » 1.5 dCi (EM1E)
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE III Grandtour (KZ0/1) » 1.5 dCi (KZ09, KZ0D, KZ1G, KZ1M, KZ1W)
- RENAULT » MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) » 1.5 dCi (FP0F, JP0F)
- RENAULT » MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) » 1.5 dCi (JP0G, JP0H)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM02, JM13)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM16)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM1E)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM1F)
- RENAULT » SCÉNIC III (JZ0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » TWINGO (CN0_) » 1.5 dCi (CN0E)
Articole asemanatoare:
- Senzor impulsuri, arbore cotit - QUINTON HAZELL
- Senzor impulsuri, arbore cotit; senzor impulsuri,volanta; senzor,pozitie ax cu came - HELLA
- senzor turatie,management motor - SIDAT
- Senzor impulsuri, arbore cotit; senzor impulsuri,volanta - FACET
- Senzor impulsuri, arbore cotit; senzor,turatie; senzor impulsuri,volanta; senzor turatie,management motor - VEMO
- Senzor impulsuri, arbore cotit; Senzor turatie, cutie de viteza manuala - FAE
- senzor turatie,management motor - MEAT & DORIA
- Senzor impulsuri, arbore cotit - STANDARD
- Senzor impulsuri, arbore cotit - STANDARD
- Senzor impulsuri, arbore cotit - STANDARD
- senzor turatie,management motor - HOFFER
- senzor turatie,management motor - FISPA
cos de cumparaturi
Cosul este gol.

for facebook
Ultimele cautari
Sfaturi practice
Importanța amortizoarelor
Astăzi, rolul amortizoarelor nu este pe deplin înţeles. Mulţi şoferi, responsabili pentru întreţinerea maşinii, nu sunt conştienţi de funcţia lor şi nici cât de des ar trebui înlocuite.
Un studiu efectuat în Germania privind amortizoarele a determinat câteva concluzii interesante. Prima dintre ele ar fi, conform datelor strânse de la atelierele germane, că, în medie 50% dintre autoturismele verificate rulau cu amortizoarele în stare proastă. Datorită stării drumurilor, în Romania procentajul ar fi cu siguranță mult mai mare.
Importanța sistemului de climatizare
Pe vreme caniculară sau geroasă, climatizarea asigură un confort sporit, filtrează particulele de praf și polen, însă pentru o funcționare optimă este nevoie de o vizită la un centru specializat.
Cum ne dăm seama că sistemul de climatizare nu funcționează corespunzător? În general, ne confruntăm cu următoarele consecințe.