CATALOG PIESE AUTO
Selecteaza masina
cauta cod sau denumire
Produse universale
PRODUSE ORIGINALE
Produse promotionale
Denumire
Convertor de presiune, turbocompresor
Cod articol
7.02256.21.0
Producator:

Unitate de impachetare:
1
Tip supapa
supapa magnetica
Mod de operare
electro-pneumatic
Tensiune [V]
12V
copy
CODURI OE: |
RENAULT 82 00 661 049 82 00 625 684 82 00 201 099 |
Utilizat la:
- DACIA » DUSTER » 1.5 dCi
- DACIA » LOGAN (LS_) » 1.5 dCi (LS0W)
- DACIA » LOGAN EXPRESS (FS_) » 1.5 dCi (FS0W)
- DACIA » LOGAN MCV (KS_) » 1.5 dCi (KS0W)
- DACIA » LOGAN pick-up (US_) » 1.5 dCi (US0W)
- DACIA » SANDERO » 1.5 dCi
- RENAULT » CLIO Grandtour (KR0/1_) » 1.5 dCi (KR0F)
- RENAULT » CLIO Grandtour (KR0/1_) » 1.5 dCi (KR0H)
- RENAULT » CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) » 1.5 dCi
- RENAULT » CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) » 1.5 dCi (B/CB3M)
- RENAULT » CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) » 1.5 dCi (B/CB3N)
- RENAULT » CLIO III (BR0/1, CR0/1) » 1.5 dCi (BR0H, CR0H)
- RENAULT » CLIO III (BR0/1, CR0/1) » 1.5 dCi (BR17, CR17)
- RENAULT » CLIO III (BR0/1, CR0/1) » 1.5 dCi (BR1C, CR1C)
- RENAULT » FLUENCE (L30_) » 1.5 dCi (L30B)
- RENAULT » FLUENCE (L30_) » 1.5 dCi (L30S)
- RENAULT » GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM02, JM13)
- RENAULT » GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM1E)
- RENAULT » KANGOO (KC0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » KANGOO / GRAND KANGOO (KW0/1_) » 1.5 dCi (KW0A)
- RENAULT » KANGOO / GRAND KANGOO (KW0/1_) » 1.5 dCi (KW0B)
- RENAULT » KANGOO / GRAND KANGOO (KW0/1_) » 1.5 dCi (KW0C, KW0F)
- RENAULT » KANGOO BE BOP (KW0/1_) » 1.5 dCi (KW0F)
- RENAULT » KANGOO Express (FC0/1_) » 1.5 dCi (FC1G)
- RENAULT » KANGOO Express (FW0/1_) » 1.5 dCi (FW0F)
- RENAULT » KANGOO Express (FW0/1_) » 1.5 dCi 85 (FW0A, FW0B)
- RENAULT » LAGUNA III (BT0/1) » 1.5 dCi (BT00, BT0A, BT0T, BT1J)
- RENAULT » LAGUNA III Grandtour (KT0/1) » 1.5 dCi (KT0A)
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi (KM13)
- RENAULT » MEGANE II combi (KM0/1_) » 1.5 dCi (KM16, KM1E)
- RENAULT » MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) » 1.5 dCi (EM16)
- RENAULT » MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) » 1.5 dCi (EM1E)
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE II limuzina (LM0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » MEGANE III Grandtour (KZ0/1) » 1.5 dCi (KZ09, KZ0D, KZ1G, KZ1M, KZ1W)
- RENAULT » MEGANE III Grandtour (KZ0/1) » 1.5 dCi (KZ0C, KZ1A)
- RENAULT » MEGANE III hatchback (BZ0_) » 1.5 dCi (BZ0D)
- RENAULT » MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) » 1.5 dCi (FP0F, JP0F)
- RENAULT » MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) » 1.5 dCi (JP02)
- RENAULT » MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) » 1.5 dCi (JP0G, JP0H)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM02, JM13)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM16)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM1E)
- RENAULT » SCÉNIC II (JM0/1_) » 1.5 dCi (JM1F)
- RENAULT » SCÉNIC III (JZ0/1_) » 1.5 dCi
- RENAULT » THALIA (LB0/1/2_) » 1.5 dCi
- RENAULT » TWINGO (CN0_) » 1.5 dCi (CN0E)
- RENAULT » TWINGO (CN0_) » 1.5 dCi (CN0U)
Articole asemanatoare:
- Convertor presiune, esapament - SIDAT
- Convertor presiune, esapament - ERA
- Convertor presiune, esapament - MEAT & DORIA
- Convertor presiune, esapament - HOFFER
- Convertor de presiune, turbocompresor - ACI - AVESA
- Convertor presiune, esapament - FISPA
- Convertor de presiune, turbocompresor - VEMO
- Convertor presiune, esapament - SIDAT
- Convertor presiune, esapament - ERA
- Convertor presiune, esapament - MEAT & DORIA
- Convertor presiune, esapament - HOFFER
- Convertor presiune, esapament - FISPA
cos de cumparaturi
Cosul este gol.

for facebook
Ultimele cautari
Sfaturi practice
Importanța amortizoarelor
Astăzi, rolul amortizoarelor nu este pe deplin înţeles. Mulţi şoferi, responsabili pentru întreţinerea maşinii, nu sunt conştienţi de funcţia lor şi nici cât de des ar trebui înlocuite.
Un studiu efectuat în Germania privind amortizoarele a determinat câteva concluzii interesante. Prima dintre ele ar fi, conform datelor strânse de la atelierele germane, că, în medie 50% dintre autoturismele verificate rulau cu amortizoarele în stare proastă. Datorită stării drumurilor, în Romania procentajul ar fi cu siguranță mult mai mare.
Importanța sistemului de climatizare
Pe vreme caniculară sau geroasă, climatizarea asigură un confort sporit, filtrează particulele de praf și polen, însă pentru o funcționare optimă este nevoie de o vizită la un centru specializat.
Cum ne dăm seama că sistemul de climatizare nu funcționează corespunzător? În general, ne confruntăm cu următoarele consecințe.